.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب خبر دیدار محرمانه لاریجانی با اصلاح طلبان

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، خبر دیدار محرمانه علی لاریجانی با برخی اصلاح طلبان در خصوص بحث و تبادل نظر پیرامون انتخابات آینده مجلس را تکذیب کرد.


واحد مرکزی خبر به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی گزارش داد، در اطلاعیه اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس ضمن تکذیب شدید و جعلی دانستن این خبر اظهار گردیده است: اصلاً چنین دیداری انجام نشده و انتشار این خبر بدون ذکر منبع و تنها با استناد و نقل از منابع به اصطلاح آگاه، خود دلیلی بر نادرستی آن است.

در این اطلاعیه آمده است: در روزهای گذشته برخی عوامل مشکوک برای رسیدن به اهداف بی ارزش خود دست به هر اقدامی می زنند. آنان این بار به دنبال تسویه حساب های سیاسی هستند و تلاش می کنند با انتشار اخبار کذب به ساحت مقدس مجلس شورای اسلامی خدشه وارد کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به شخصیت ممتاز و جایگاه حقوقی ریاست مجلس شورای اسلامی ، به طور معمول همه افراد ، نخبگان و نمایندگان سلایق مختلف سیاسی با توجه به مسئولیتهای خود با وی دیدار می کنند و اصولاً این برنامه ها امری مرسوم و رایج است ، اما باید متذکر شد وی در چند هفته گذشته، هیچگونه ملاقات و یا گفتگویی با موضوع خبر جعلی مذکور نداشته است.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم همواره تاکید بر حضور تمامی جریان های درون نظام در صحنه های سیاسی کشور از جمله انتخابات آتی دارد و تحقق وحدت نظر از سوی اصولگرایان در عرصه های سیاسی را نیز ضروری می داند.

در این اطلاعیه بر اهمیت وحدت میان آحاد جامعه و بویژه جناح های سیاسی، هوشیاری ودقت نظر رسانه ها و پرهیز از انتشار اخباری که شائبه تشویش افکار عمومی دارد تاکید شده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: از خبرگزاری کار ایران (ایلنا) به جهت انتشار این خبر کذب شکایتی در مراجع قضایی ثبت خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.